Algemeen

DrankDozijn bezorgt jouw bestelling in Nederland, België, Frankrijk & Duitsland.
Verzending in Nederland, België, Frankrijk & Duitsland is altijd gratis per 12 flessen (of een andere invulling voor een verzenddoos met 12 gevulde 'plekken') óf bij bestellingen boven de €150,-.

Bepaalde flessen op onze website nemen meerdere 'plekken' in onze verzenddoos in beslag door bijvoorbeeld het formaat van de fles of de giftbox waarin de fles geleverd wordt. Deze flessen tellen in de verzenddoos voor het aantal 'plekken' dat op de productpagina aangegeven wordt: Let op! Dit artikel neemt X plekken in de doos in beslag. Neemt jouw fles bijvoorbeeld 3 plekken in beslag en bestel je er 4, dan zijn er 3 x 4 = 12 'plekken' gevuld en wordt jouw order dus gratis verzonden.

Wij verzenden bestellingen in verschillende formaten DrankDozijn verzenddozen. De grootste DrankDozijn verzenddoos is gemaakt voor 12 plekken (afmetingen: 40 x 40 x 50cm). Bestellingen die minder dan of 6 'plekken' bevatten, worden verzonden in een kleinere verzenddoos (afmetingen: 25 x 40 x 40 cm). Voor zendingen met 1 fles, die 1 plek in beslag neemt, hebben we een kleine DrankDozijn verzenddoos (afmetingen: 20 x 16 x 40 cm). Het is niet mogelijk om jouw bestelling in meerdere kleine dozen te ontvangen.

Wij rekenen €5,95 verzendkosten bij een bestelling welke minder dan 12 flessen bevat, geen veelvoud is van 12 flessen of niet de 12 'plekken' in de verzenddoos vult.

Levertijd

Plaats je op werkdagen voor 21:00 een order op DrankDozijn? Dan wordt jouw order in 99% van de gevallen de volgende dag aan huis of op een door jou gekozen afhaallocatie bezorgd. Mocht dit door omstandigheden buiten onze invloed niet het geval zijn kunnen wij jou helaas daar niet voor compenseren. Wij garanderen dat het pakket bij PostNL afgeleverd wordt en hebben helaas geen invloed op de juiste afhandeling van de levering.

Indien het pakket niet op de gewenste afleverdatum is ontvangen, controleer dan eerst de Track & Trace op uw accountpagina en neem daarna contact op met de klantenservice of stuur een e-mail naar . Binnen 7 dagen na de verwachte leverdatum dient gemeld te worden dat het pakket niet is ontvangen.

PostNL bezorgservice

DrankDozijn verzendt met de pakketbezorgdienst van PostNL. Bij ontvangst vraagt de postbode je te tekenen voor ontvangst.

Als je niet thuis bent wanneer jouw bestelling wordt bezorgd, dan laat de postbode in Nederland en België jouw pakket achter op de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je kunt hier alle locaties vinden: Locatiewijzer

De bezorgtijden van PostNL zijn als volgt:

Eerste bezorgpoging:
Dinsdag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:30 uur.
Zaterdag tussen 9:00 en 16:00.


PostNL Afhaalpunt

In de bestelprocedure kun je kiezen voor een PostNL Afhaalpunt. Op basis van de ingevulde postcode kun je kiezen uit verschillende PostNL afhaalpunten bij jou in de buurt. In Nederland zijn er op dit moment ruim 2500 locaties waar je het pakket kunt afhalen.

Na het invullen van jouw postcode kun je in het check-out scherm op DrankDozijn de locaties van de PostNL afhaalpunten zien. Tevens heb je direct inzicht in de exacte openingstijden van de afhaalpunten. Je kunt zo het afhaalpunt selecteren welke het beste op jouw wensen aansluit. Hierna zal jouw pakket naar het desgewenste afhaalpunt verstuurd worden.

Gezien de afmetingen van onze pakketten en het ontbreken van de leeftijdsvalidatie bij levering is het niet mogelijk om gebruik te maken van de pakket- en briefautomaten van PostNL. In verband met de beperkte ruimte van de PostNL-punten, kunnen er maar maximaal 3 pakketten per bestelling worden afgehaald bij PostNL.

Indien je vragen hebt over de PostNL bezorg- of afhaalservice, dan kun je contact opnemen met de klantenservice of een e-mail sturen naar .


Retourneren

Kijk voor meer informatie over het retourneren van producten in onze FAQ onder het kopje 'Retourneren'.

Je kunt na het lezen van de FAQ over de spelregels van het retourneren jouw producten opsturen naar het volgende antwoordnummer:

DrankDozijn Retouren
Antwoordnummer 91018
1000 XA Amsterdam


Afhalen

Wij hebben geen fysieke locatie waar je onze artikelen direct kunt kopen of afhalen.

Als je niet thuis kunt zijn om een pakket in ontvangst te nemen raden wij aan een PostNL Pakketpunt te gebruiken waar je jouw bestelling af kunt halen.

Kijk voor meer informatie over afhaalpunten in de PostNL Locatiekiezer om een afhaalpunt bij jou in de buurt te vinden.